czwartek, 26 września 2013

początek

Hmmm...na samym początku wypadałoby się jakoś przedstawić i przywitać( brzmi to trochę jakbym przyszła na pierwsze spotkanie do jakiejś poradni leczenia uzależnień):-)  Zacznę od tego, że stworzyłam ten blog nie po to żeby organizować jakieś rozdania kosmetyków ( jeśli będę chciała,to sama o tym zdecyduję) .Napalone nastolatki nastawione tylko i wyłącznie na darmowe kosmetyki mogą zapomnieć o namawianiu mnie na organizowanie rozdań. Jeśli zorganizuję kiedyś rozdanie i zorientuję się, że osoba biorąca udział w rozdaniu namawiała mnie na nie to nie będzie brana ona pod uwagę podczas losowania.Nie toleruję również chamstwa ze strony innych ludzi. Jeśli ktoś ukradnie lub delikatnie ujmując"pożyczy" coś z mojego bloga będzie skończony w blogosferze. Jeśli chcesz krytykować,to krytykuj ale  bloga a nie mnie. Przykro mi,ale tutaj Musisz szanować innych blogerów. Jeśli coś się nie podoba nikt tu cię na siłę nie trzyma.
 Teraz coś o mnie i moim blogu( ale nie wszystko:-)  ). Z wykształcenia jestem fryzjerką. Uwielbiam tworzyć fryzury a szczególnie z włosów mojej siostry( dzięki bogu zawsze siedzi cierpliwie aż do końca :-) ). Uwielbiam farbować moje włosy. Miałam prawie wszystkie "kolory tęczy "na włosach. Na blogu chciałabym przybliżyć wam między innymi co dzieje się z włosami podczas farbowania oraz co możemy znaleźć w naszych ulubionych kosmetykach( ich skład oraz jakie zadanie spełnia dany składnik).

1 komentarz: