sobota, 16 listopada 2013

Bell -odżywka do rzęs

Oto powracam z nowym postem typowo kosmetycznym. O czym dziś będzie? Będzie o odżywce do rzęs Bell.

Kupiłam ją w biedronce. Stwierdziłam, że najpierw wypróbuje odżywkę do rzęs z Bell. Nie pamiętam dokładnie ceny,ale kosztowała napewno mniej niż 10 zł.

Po dwóch tygodniach regularnego stosowania nie zauważyłam nic oprócz tego, że moje rzęsy mniej wypadają.Producent natomiast obiecuje na opakowaniu produktu znacznie więcej. Jakby to powiedziała moja babcia "cuda na kiju".

Opis

Zdrowe i lśniące rzęsy. Regularna aplikacja produktu gwarantuje wyraźną poprawę kondycji słabych, łamliwych i przesuszonych rzęs: odżywia je, regeneruje i wzmacnia, redukując wypadanie. Dotychczas matowe i pozbawione blasku rzęsy nabierają intensywniejszego kolorytu i zdrowego wyglądu. Hypoalergiczna odżywka do rzęs pozwala dbać o rzęsy, ich wygląd i kondycję. Jej formuła jest bezzapachowa, nie zawiera alkoholu. Mogą jej używać nawet osoby noszące szkła kontaktowe. Szczoteczka z odpowiedniej miękkości włosiem, zapewnia komfort aplikacji. Lekka formuła odżywki nie obciąża rzęs, szybko wysycha i umożliwia w krótkim czasie kontynuację makijażu. Produkt przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa i okulisty.

Jakie są natomiast moje odczucia i spostrzeżenia co do szczoteczki? Jak dla mnie jest zbyt twarda. Dodatkowo drażni skórę podczas aplikacji odżywki na rzęsy. Swoją drogą przez to przypomina mi wycior czy jak to się nazywa... Chyba jednak mówili na to szczotka do czyszczenia butelek. :-P Pamiętam ,że tak samo drażniła skórę jak ta szczoteczka od odżywki Bell. Jeszcze jedno zauważyłam. Producent w opisie napisał,że nie ma ona zapachu. Nieprawda... Ona ma delikatny taki przyjemny zapach. Jest to chyba jej jedyny plus. Ponadto podczas aplikacji odżywki trzeba uważać żeby nie posklejała nam rzęs.

Jedynymi naprawdę fajnymi kosmetykami które mają w swojej ofercie są tusze do rzęs. Nic poza tym.


4 komentarze:

  1. Myślałam że znalazłam tanią odżywkę do rzęs a tu dupa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że skoro bell ma fajne tusze do rzęs,to tak samo będzie z odżywką. Myliłam się :-P .

      Usuń
  2. Szkoda że odżywka do końca sie nie sprawdziła.
    Ja poszukuje właśnie teraz jakiejś skutecznej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do rzęs wczoraj kupiłam sobie l'biotice :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń