piątek, 14 marca 2014

z bólem zęba o szamponie Syoss

Długo nic nie pisałam, ponieważ nie miałam weny. Ponadto Aswertyna swoimi postami tak skutecznie mnie przyciąga, że no cóż... Zamiast pisać nowe posty,to siedzę i wyczekuję nowych postów na blogu Aswertyny. Dodatkowo zaczął boleć mnie ząb:-\ .Tak,wiem. Marudzę i powinnam iść do dentysty. Wybacz Aswertyno. Jedni czekają na posty u Kominka a ja czekam na posty na twoim blogu. Nie ma że nie chcesz. Musisz je pisać ;-) .

Dobra. Dość tego pier...... O Szopenie. Dzisiejszy post będzie o szamponie Syoss  Shwarzkopf Silicone Free Repair& &Fullnes. Szampon do włosów normalych po zniszczone 500 ml.






Opis produktu według producenta:


Syoss Silicone Free - bez silikonów, parabenów i parafiny - profesjonalne rozwiązanie do pielęgnacji włosów bez pozostawiania resztek na włosach i bez obciążania. Szampon do włosów normalnych po zniszczone. Intensywna pielęgnacja i objętość. Pomaga w głębokiej regeneracji włosów oraz myje je bez pozostawiania resztek i bez obciążenia. 


Skład:

Aqua,
 Sodium Laureth Sulfate,
 Disodium Cocoamphodiacetate, 
Laureth-2,
 Panthenol, 
Niacinamide,
 Sodium Chloride,
 Citric Acid,
 PEG-7,
 Glyceryl Cocoate,
 Sodium Benzoate, 
Polyquaternium-10, 
Parfum,
 Salicylic Acid, 
Hexyl Salicylate, 
Hexyl Cinnamal, 
Linalool, Limonene, 
Propylene Glycol.

Jakie jest moje zdanie na temat tego szamponu?

Konsystencja jak dla mnie jest idealna,czyli szampon nie przecieka przez palce ani nie jest mocno glutowaty. Przez ciągłe rozjaśnianie i farbowanie moje włosy są szczerze mówiąc bardzo przesuszone. Głębokiej regeneracji tej szampon nie zapewnił moim włosom. Kolejnym plusem tego szamponu jest zapach. Nie jest on bardzo intensywny. Wręcz przeciwnie. Jest delikatny. Niestety rano wogóle nie czułam zapachu szamponu na włosach. Co do zwiększonej objętości która miała być po użyciu tego szamponu... W moim przypadku tylko na jakieś 2-3 godziny dodawał objętości moim włosom kiedy je wysuszyłam suszarką.Jeśli zostawiłam włosy żeby same wyschnęły,to były tylko odrobinę uniesione od nasady. Z tego co zauważyłam szampony Syoss dość dobrze się pieśnią i są dość wydajne. 500ml szamponu Syoss wystarczyło mi na około  prawie 3 miesiące. Włosy myję codziennie ewentualnie co drugi dzień. Po umyciu włosów tym szamponem skóra głowy mnie nie swędziała. Niestety moje włosy strasznie się po nim plączą:-\ .

Gdzie go kupiłam i za ile?

Kupiłam go w Rosmann za niecałe 6 zł. Stał na półce"cena na dowidzenia".

Czy kupiłabym go ponownie?

Gdyby moje włosy po nim się nie plątały, to pewnie bym nawet te niecałe 15 zł wydała na niego. Szampony Syoss można kupić praktycznie w każdym sklepie. 




1 komentarz:

  1. Nie lubię kosmetyków z tef firmy. Źle działają na moje włosy. Pozdarwiam
    :)

    OdpowiedzUsuń