czwartek, 13 marca 2014

kolejna część ogłoszeń dusz blogerskich

Tak. Wiem. Znów zaniedbałam bloga. Postaram się częściej pisać nowe notki.

Dziś w ogłoszeniach dusz blogerskich chciałabym was zachęcić do wzięcia udziału w rozdawajce organizowanej  przez Brunię z tego oto bloga . Jak narazie zgłoszeń jest dość mało. Bierzcie śmiało udział w tym rozdaniu. Kto wie? Może to właśnie do Ciebie blogerko/blogerze uśmiechnie się tym razem szczęście? Nie marudźcie długo i klikajcie w link do bloga Bruni :-) 



Wiem,że w tym/następnym poście miało się pojawić zupełnie co innego, ale teraz to już nie wiem sama co zrecenzować w następnym poście. Muszę się z tymi moimi pomysłami na nowy post choć dzień przespać .


2 komentarze:

  1. Przespałaś się? :D TO dawaj post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przespałam się, ale się nie wyspałam. Najpierw obudził mnie kurier który miał przesyłkę dla mnie .Potem listonosz z przesyłką dla siostry. Na dodatek ktoś kto pakował przesyłkę dla mnie lubi bawić się zszywaczem. Przesyłkę miałam chyba około sześcioma zszywaczami zabezpieczoną. Jeszcze jeden z nich przeciął mi palec.trochę krwi poleciało, ale na szczęście nie mdleje na widok krwi :-P

      Usuń