środa, 5 listopada 2014

Kąpałam się w herbacie

Żel pod prysznic Alterra hibiskus i biała herbata otrzymałam kilka miesięcy temu od klik . O ile dobrze pamiętam jakieś 5 miesięcy temu.250 ml opakowanie wystarczyło mi na jakieś 2-3tygodnie.

Opis żelu :

Żel pod prysznic Alterra rozpieszcza skórę i delikatnie ją oczyszcza. Połączenie atlantyckiej soli morskiej, ekstraktu z eko - hibiskusa oraz ekstraktu z ekologicznej, pochodzącej ze sprawiedliwego handlu białej herbaty sprawia, że prysznic staje się pełnym harmonii przeżyciem, a skóra sprawia wrażenie klarownej. Owocowy, lekki zapach działa łagodząco i porusza zmysły.

Gwarantowane cechy produktu: 
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego. 


 

Skład:

 Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Maris Sal, Betaine, Camellia Sinensis Leaf Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Sodium PCA, Disodium Cocoyl Glutamate, Alcohol, Parfum, Limonene, Linalool

Jakie jest moje zdanie na temat tego żelu?

Używałam go codziennie.Dość dobrze się pieni,ma lekko glutkowatą konsystencję.Ja wyczułam jedynie zapach białej herbaty.Kąpiel z tym żelem zamienia się w naprawdę przyjemne chwile.Przy wąchaniu go wprost z opakowania ma on dość intensywny zapach.Jednak po rozprowadzeniu go na skórze zapach traci na swojej intensywności i jest on bardzo delikatny.W porównaniu do innych żeli ten dość łatwo spłukuje się ze skóry.Nie wysuszył mojej skóry ani w żaden sposób jej nie podrażnił.Po jego użyciu skóra stała się przyjemna w dotyku.Niestety zapach dość szybko zniknął z mojej skóry.Żel ten można kupić w Rossman.Jego cena nie przekracza 10zł.Chyba kosztuje lub kosztował w granicach około 7zł.Żel ten nie zawiera między innymi SLS i parabenów. Nie wiem czy nadal można go kupić,ponieważ pochodził z edycji limitowanej.Jeśli jednak znajdę go kiedyś na Rossmanowskich półkach,to z pewnością go kupię.


3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam nic z tej firmy może dlatego że nie kupuję w Rossmannie :D ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te kosmetyki. Jedyne co mi przeszkadza, to przy długim stosowaniu ich szamponów, mimo że są świetne, strasznie zaczynają się plątać włosy. Najlepiej używać ich na zmianę z innymi. Ale żele pod prysznic są ok :)
    Miło mi Cię poinformować, że Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award 2014. Więcej informacji tu: http://cosmeticosmos.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ich niektóre kosmetyki! Tanie i dobre :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń