wtorek, 17 marca 2015

kosmetyki naturalne od Full-Mellow

Full-Mellow stworzyła pani Aneta.Kosmetyki tworzy ręcznie,w Wielkiej Brytanii.Można je kupić tutaj sklep internetowy Full-Mellow. Można tam płacić w złotówkach lub funtach Brytyjskich.Na stronie jest również wyszczególniony cennik dotyczący wysyłki kosmetyków. Istnieje możliwość wysyłki przesyłki do dowolnego kraju w Unii Europejskiej.Full-Mellow posiada również fanpage klik.Produkty tworzone są wyłącznie z naturalnych składników.

W sklepie internetowym Full-Mellow różne umilacze kąpieli między innymi sole do kąpieli,oraz inne które pod wpływem wody rozpuszczają się,roztaczając w łazience aromatyczny zapach oraz tworząc w wannie delikatną pianę.Także można tam kupić woski zapachowe do domu. Jednym z wosków który bardzo mnie kusi jest "Hallo spring".

Ponadto w ofercie Full-Mellow znajdują się również:

 maseczki i peelingi

pilingi do ciała

pilingi do ust

 oraz masła i balsamy.

Jakiś czas temu wygrałam w konkursie zorganizowanym na fanpage'u Full-Mellow peeling do ciała.Pachniał tak smakowicie.Ciało po jego użyciu było odczuwalnie delikatniejsze i tak ładnie pachniało(nawet mój narzeczony podbierał mi ten peeling).Stosowałam go również do twarzy.Najważniejsze jest dla mnie to,że nie wywołał u mnie uczulenia ani nie wysuszył mojej skóry.Wręcz przeciwnie nawilżył ją i nie zostawił na niej tłustej warstwy. 

Jednak to nie wszystko  co Full-mellow ma do zaoferowania.Można także zakupić zestawy podarunkowe i wręczyć je bliskiej osobie.

Stworzyłam sobie nawet listę kosmetyków które muszę kupić i wypróbować.Są to:

Raspberry Kiss- jadalny peeling do ust z malinami


Fluffy Cloud- masło do ciała.

 Roświetlające serum z witaminą C i Aloesem

Jak dla mnie,to asortyment sklepu mógłby zostać wzbogacony jeszcze o szampony i odżywki do włosów również mogłyby się pojawić kosmetyki przeznaczone wyłącznie dla dzieci,zachęcające je do kąpieli swoim wyglądem i zapachem.Jak wiadomo coraz więcej ludzi między innymi matek zaczyna interesować się naturalnymi kosmetykami.Niestety nie wszystkie takie dostępne między innymi w drogeriach kosmetyki spełniają nasze oczekiwania.Ostatnio przekonałam się o tym boleśnie na moich włosach.Jednak o tym napiszę w innym poście.

Post powstał z mojej własnej woli,nie jest on sponsorowany przez Full-Mellow.Zdjęcia zamieszczone w poście są własnością pani Anety-twórczyni Full-Mellow.

1 komentarz:

  1. pewnie z czasem bedą wzbogacać asortyment, teraz i tak jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń