niedziela, 5 listopada 2017

Nuk Nukiem poganiał

Życie z dwójką małych dzieci nie należy do łatwych. Na szczęście mam narzeczonego ktory mnie wspiera w trudach wychowywania naszych pociech.
Jednak dziś nie miało być o blaskach i cieniach bycia rodzicem.

Chciałabym wam przedstawić dwa smoczki od NUK Polska.
Jakiś czas temu otrzymałam (a raczej otrzymał mój aktualnie prawie 5 miesięczny syn)  do testowania smoczek Nuk Genius Color. Do testów wybrałam rozmiar 6-18miesięcy.
Część Opisu producenta:

Silikonowy smoczek uspokajający NUK Genius Color


  • jeszcze delikatniejszy dla zębów dzięki ulepszonemu anatomicznemu kształtowi – mniejszy nacisk na szczękę i zęby
  • wyjątkowo miękka od góry i spłaszczona gumka
  • wyjątkowo cienka i wąska szyjka
  • optymalnie dostosowuje się do podniebienia i zapewnia więcej miejsca dla naturalnych ruchów ssących języka
  • nie zawiera BPA*
  • dostępny w 3 rozmiarach, mix kolorów.                     Porównując gumkę znajdującą się w NUK Genius Color do tej w My first NUK moim zdaniem nie różnią się bardzo wielkością. Może kilka milimetrów. Same zobaczcie jak się prezentują. 

  • Oba używa mój młodszy syn. Z tego co mogę stwierdzić oba smoczki są wykonane bardzo solidnie ,nie mają ostrych krawędzi i przede wszystkim Michał bardzo szybko je zaakceptował. My first NUK używa od urodzenia. Natomiast NUK Genius Color od jakiegoś chyba tygodnia.
  • Do plusów smiało można zaliczyć to,że sam smoczek został bardzo starannie zapakowany w plastikowe pudełko oraz zawiera instrukcje jak należy postępować ze smoczkiem. Na opakowaniu znajdują się również informacje o smoczku w języku angielskim.


  • Napewno zakupimy również inne wzory,bo nie tylko one są cudowne. Przede wszystkim smoczki od NUK bardzo szybko pomagają wyciszyć się mojemu synkowi co jest dla mnie najważniejsze. 
  • Smoczki można kupić na stronie


4 komentarze:

  1. Moje kuzynostwo uwielbiało te smoczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak siostra potrafiła odgryźć koniec smoczka gdy miała już zęby. Był to najlepszy czas by go odstawić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Jakie polecacie lasery medyczne do depilacji . Czy możecie mi coś powiedzieć na ich temat? Z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń