niedziela, 2 lutego 2014

czym farbuje się pink.grincz?

Moje włosy były już czerwone,blond,blond z różowymi pasmami,fioletowe z czarnymi pasemkami,rude.Ostatnio były brązowe, ale znudził mi się ten kolor więc przeprowadziłam najpierw dekoloryzację a po kilku miesiącach ,dokładnie tydzień temu rozjaśniałam moje włosy.Niestety obecnie są lekko rudawe,ale planuje przeprowadzić jeszcze jedno rozjaśnianie włosów a potem pofarbuje je ponownie na blond. Włosy farbowałam farbami różnych firm. Między innymi Joanna, Garnier,Loreal Paris. Szczerze,to niestety farby które kosztują około 20 zł wypłukują się z moich włosów równie szybko jak te które które kosztują w granicy do 10Zł.

Moje włosy ponownie pofarbuje farbą Revia"No.02 rozświetlony blond".

Już kiedyś farbowałam włosy tą farbą.Jej ogromnym plusem jest to,że kosztuje około 8 zł.Już kilka razy miałam taką sytuację,że kupiłam farbę za 20 zł i musiałam strasznie się nagimnastykować żeby wystarczyło jej na pokrycie całych włosów. Następnego dnia i tak musiałam kupić jeszcze jedno opakowanie,bo okazało się że niektóre pasma włosów nie zostały pofarbowane.Niestety tak samo jak inne farby farba Revia ma niezbyt przyjemny zapach.Producent opisał ją jako "farba trwała". Mimo niskiej ceny i częstego mycia włosów kolor pozostaje na włosach do około miesiąca.Włosy po farbowaniu są miękkie i delikatne. Na moich włosach nie zauważyłam wysuszenia.Papka barwiąca jest dość gęsta.


Co znajdziemy w opakowaniu?

- tubę kremu koloryzującego 50ml,
- butelkę z emulsją aktywującą 50ml,
- saszetkę balsamu pielęgnacyjnego 20ml,
- parę rękawiczek,
- instrukcję użycia.

Verona cosmetics produkuje farby Revia.Jest do wyboru aż 15 kolorów. Jeśli ktoś chce zobaczyć jakie kolory mają w swojej ofercie, to odsyłam tutaj. Farby Revia można kupić między innymi w sklepach Leclerc.



3 komentarze:

  1. szkoda, że nie pokazalaś efektu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam zdjęcia jak miałam kiedyś pofarbowane włosy tą farbą:-( .Jak tylko doprowadzę włosy do takiego koloru który ta farba spokojnie pokryje,to obiecuje wstawię zdjęcie.choćby pasma włosów po farbowaniu :-)

      Usuń
  2. Ja nie farbuję włosów, ale może w przyszłości skorzystam z tych farb :)

    OdpowiedzUsuń