czwartek, 23 stycznia 2014

znów się chwalę,ale niestety z opóźnieniem

Jakiś czas temu dopadły mnie bardzo złe misie a mianowicie "nie chce mi się".  Prawdopodobnie część z was czytała o poście w którym pisała że mama prowadząca blog klik zorganizowała rozdanie w którym można było wygrać naprawdę fajne kosmetyki. Coś koło 10.01.2014r. Na blogu blogującej mamy pojawiły się wyniki rozdania. Co się okazało? Tak:-) pink.grincz została wylosowana przez maszynę losującą :-) . Przesyłkę z wygranymi kosmetykami otrzymałam naprawdę szybko. W przesyłce znalazłam:


Alterra peeling pod prysznic Pomarańcza i cukier trzcinowy,


Alterra żel pod prysznic Eko-hibiskus i biała herbata

Alterra chusteczki do demakijażu z aloesem

Bubchen krem do twarzy i rąk


Efektima peeling do stóp + maska




Ziaja: maska nawilżająca i maska anty- stres

Alterra balsam do ust

bon rabatowy na 100 zł do drogerii naturalna.eu (warunkiem są zakupy na 210 zł brutto- wtedy dostajemy rabat 100 zł)


coś na osłodę

Ponadto otrzymałam również :

Próbka kremu do twarzy GO Cranberry

Próbka koncentratu pomagającego zwalczyć celulit.

Zdradzę, że czekolada już dawno zjedzona,peeling enzymatyczny do stóp zużyty cały i jutro rozpoczynam ponowne poszukiwania go w sklepach i rossmanach, maseczka z ziaji z żółtą glinką zużyta w całości i rozważam jej zakup. Natomiast maska nawilżająca została użyta dziś po raz pierwszy. Pomadka ochronna do ust z Alterry powędrowała do torebki mojej siostry. Oddałam ją jej,ponieważ poprzedniej mojej pomadki do ust jeszcze nie zużyłam a wiem że pomadki ochronne mojej siostrze dość szybko się kończą .Nie,ona ich nie je. Po prostu bardzo dba o swoje usta i dlatego dość często widzę u niej pomadkę ochronną na wykończeniu:-) .Reszta kosmetyków z Alterry powędrowała do mojej szafki w łazience i czeka na swoją kolej. Kupon rabatowy nadal leży na półce,nie wiem czy go wykorzystam czy też nie. Próbka kremu do twarzy jest używana przeze mnie od wczoraj. Prawdopodobnie będę się rozglądała za nim kiedy po zużyciu próbki i pozostałych kremów z mojej szafki będę zmuszona kupić nowy. Próbka koncentratu pomagającego zwalczyć celulit powędrowała do mojej mamy. 


Jeszcze raz chciałabym podziękować za kosmetyki mamie od której je otrzymałam.



11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że akurat dzień lub dwa przed wynikami byłam w rossman i zastanawiałam się czy kupić ten żel ze zdjęcia :-) .

      Usuń
    2. Ha dobrze że nie kupiłaś :P Czemu posta żadnego nowego nie ma? :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chyba wygraną przywołałam do siebie myślami stojąc przy półkach w Rossman :-P .

      Usuń
  3. Jejciu, ile nagród- to Ci się trafiło. Nieśmiało się pochwalę, że mnie też trzasnęło koło fortuny i wędruje do mnie gąbka Real Techniques Miracle. Już się nie mogę doczekać jej- a akurat knułam plan dokupienia jakiegoś skunksa do podkładu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś czytałam, że ta gąbka jest naprawdę fajna :-) .Zazdroszcze i gratuluje :-)

      Usuń
  4. Gratuluje wygranej i zazdroszcze :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej u mnie na blogu luppoinka.blogspot.com
    Oczywiście dodaję do obserwowanych! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Alterry bardzo sobie cenię :) Pomadkę zaczęłam niedawno używać na odżywienie rzęs i brwi :) Sposób polskich blogerek, który staje się coraz bardziej popularny :)
    Miło tutaj u Ciebie, więc pozwolę sobie zaobserwować :) Jeśli masz chęci to w wolnej chwili zapraszam również do siebie.
    www.patishome93.blogspot.com
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś postaram się coś sensownego napisać:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw z produktami Alterra, jak dla mnie bomba. Oprócz tych kosmetyków ja również polecam maseczki do włosów marki Togethair

    OdpowiedzUsuń