niedziela, 5 stycznia 2014

kosmetyki Cetaphil

 


 Próbki produktów Cetaphil wygrałam w jednym z konkursów na fanpage'u firmy klik o ile się nie mylę jakoś w listopadzie. Jak widać na zdjęciach powyżej w pudełeczku znajdowały się  trzy próbki kosmetyków każda z nich miała 12 ml. Ponadto znajdowała się w nim ulotka w której zostały opisane wszystkie kosmetyki Cetaphil.

W kartoniku znalazły się :

- Cetaphil Em do mycia

-Cetaphil DA Ultra

- Cetaphil MD dermoprotektor

Co prawda niektóre próbki kosmetyków które mają w opisie 12 ml udaje mi się użyć  tylko raz.Dlaczego? Trochę mnie to dziwi,ale mam to nieszczęście i nieważne czy np.maseczka do twarzy czy próbka szamponu firmy X ma 8 czy 12 ml u mnie taka próbka wystarcza tylko na jeden raz. Niektóre firmy nie wiem jak to robią ,ale strasznie mało produktu umieszczają w saszetkach .  Ja po jednorazowym użyciu saszetki nie potrafię ocenić czy kosmetyk który w niej był w jakiś sposób nawilżył moją skórę oraz czy kupię pełnowymiarowy produkt. 

Natomiast co do próbek kosmetyków Cetaphil.Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Używałam ich codziennie od momentu jak tylko listonosz przyniósł mi przesyłkę z wygranymi próbkami. 12ml próbki skończyły mi się dopiero kilka dni temu. Wszystkie miały dość gęstą konsystencję.

 Ta glutowata konsystencja na moim palcu to Cetaphil Em do mycia-emulsja micelarna.


 Cetaphil MD dermoprotektor


 Cetaphil DA Ultra

Wiem,że znajdzie się kilka osób może kilkanaście które być może napiszą mi w komentarzu,że próbek raczej nie powinno się recenzować. Jednak postanowiłam napisać kilka słów o tych próbkach,ponieważ nie użyłam ich tylko raz. Tym samym mogłam ocenić czy te kosmetyki w jakiś sposób pomogą mojej przesuszonej cerze czy też pojawią się po nich jakieś niemiłe niespodzianki.

Jakie jest moje zdanie na temat próbek kosmetyków Cetaphil?

Żaden z nich nie uczulił mnie ani też niestety nie nawilżył wyraźnie mojej cery. Cetaphil Em do mycia delikatnie się pieni podczas masażu twarzy w trakcie jej mycia. Po spłukaniu go z twarzy nie czułam żadnego ściągnięcia twarzy czy też pieczenia. Jak widać na załączonych zdjęciach nie ma koloru. Natomiast Cetaphil DA Ultra oraz Cetaphil MD dermoprotektor mają biały kolor. Dość szybko wchłaniają się w skórę i są jak jak dla mnie dość gęste. Tak samo jak już wcześniej opisana emulsja micelarna do mycia nie podrażniły ani też nie nawilżyły wyraźnie mojej cery. Kosmetyki Cetaphil nie mają żadnego zapachu.Producent opisując je zapewnia, że można używać kosmetyków Cetaphil do pielęgnacji skóry dziecka .Nie wiem.Nie mam dzieci.Także nie mogę napisać czy podrażnia czy tez jest skuteczny w codziennej pielęgnacji skóry dziecka.

Czy jest jakaś mama która mogłaby wypowiedzieć się na temat kosmetyków Cetaphil przeznaczonych dla dzieci?



4 komentarze:

  1. Nie używałam ich jeszcze, ale kiedyś myślałam nad emulsją nawilżającą. Może się jednak skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Cetaphil jak już pisałam nie wyrządziły mojej cerze krzywdy,ale też nie nawilżyły jej wyraźnie. Może moja cera jest zbyt wymagająca ? ;-) Z tego co pamiętam 250 ml emulsji nawilżającej kosztuje około 30 zł

      Usuń
  2. Również nie miałam okazji się z nimi spotkać... Prowadzisz naprawdę rewelacyjny blog, piszesz ciekawe tematyczne posty, dodajesz magiczne zdjęcia i jesteś przede wszystkim piękna– czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie spotkałam się z nimi "na żywo". :-)

    OdpowiedzUsuń