środa, 1 stycznia 2014

pierwszy post w nowym roku

Chciałam napisać ten post jeszcze w starym roku,ale leń mnie straszny złapał i stwierdziłam, że nie chce mi się. Dzisiejszy post będzie o jedwabiu do włosów Bio silk .






 Przepraszam,że nie odwróciłam zdjęć i trzeba głowę przekrzywić żeby je obejrzeć. Skleroza nie boli. Najzwyczajniej w świecie zapomniałam o tym. 

To jedziem z tym śledziem. Znaczy się z recenzją.


Skład: 

Cyclomethicone-działa nawilżająco. Ułatwia aplikacje kosmetyki.

DimethiconeSD/Alkohol 40B- etanol. Może podrażniać skórę głowy lub wysuszać.

Panthenol- wygładza włosy,zapobiega wysychaniu kosmetyku.

 Ethyl Ester of Hydrolized Silk- proteinty jedwabiu. Działają antystatycznie.

Octyl Methoxycinnamate-

Parfum- substancje zapachowe.

C 12-15 Alkyl Benzoate- olej mineralny. Działa nawilżająco i wygładzająco.

Phenoxyethanol- uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów.

Methylparaben- uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów.

Propylparaben- uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów.

Opis:

Naturalny jedwab- Silk Therapy- odżywka regenerująca zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin. Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy. Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość. Włosy są podatne na układanie. Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska. 
Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem. 
Bez spłukiwania. 

Jakie jest moje zdanie na temat tego jedwabiu?

Ma on bardzo ładny,delikatny zapach. Nie ma również koloru,jest przezroczysty. Na włosy trzeba go nakładać bardzo oszczędnie i bardzo małymi porcjami. W przeciwnym razie włosy następnego dnia będą obciążone i mogą sprawiać wrażenie nie umytych.  Moim zdaniem średnio nawilża włosy. Jednakże włosy minimalnie, ale jednak zyskują taki ładny blask. Zapach jedwabiu utrzymuje się do dwóch dni na włosach. Trzeba pamiętać,żeby trzymać go z dala od ciepła, ponieważ jego konsystencja z lejacej może zmienić się w lekko ciagnącą maź . Osobiście nie używam go po każdym myciu włosów. Jednak to jak często będzie się go używało jest osobistą decyzją. Aplikuje go na lekko wilgotne włosy.  Jedwab jest dość wydajny. Jedna mała buteleczka spokojnie wystarczyła na moje półdługie włosy na około 3 miesiace.Z tego co wiem to można go kupić w : Tesco, Rosmann, Super Pharm. Nie jestem pewna czy w Biedronce nadal można kupić ten jedwab. Na zdjęciach jest pokazany jedwab Bio Silk kupiony w Super Pharm. Zapłaciłam za niego 4.19 zł. Co do ceny w innych sklepach lub drogeriach . Porównując ceny można zauważyć, że może ona się różnic o złotówkę lub niecałe dwa złote.



1 komentarz: