sobota, 28 grudnia 2013

rok 2013- moje ulubione blogi

Wiele blogerek w podsumowaniu roku 2013 pokazuje kosmetyki. Ja odejdę od tej jakby to ująć tradycji i pokaże wam listę blogerek,które moim zdaniem dzięki swoim postom potrafiły przykuć uwagę czytelnika w tym moją tak skutecznie, że palce same kierowały się na przyciski "dodaj do moich blogów"oraz "dołącz do tej witryny". Mam nadzieję, że wymienione blogerki nie będą mi tego miały za złe,że umieściłam je na tej liście i napisałam kilka słów o nich. Bo bym zapomniała. Numerki przy blogerkach  nie oznaczają tego, że blogerka x jest wyżej, od blogerki y bo ta która jest na liście wyżej przekupiła mnie czymś. Kolejność jest przypadkowa a numerki są,bo je lubię. No to zaczynamy: 

1. Hexx prowadząca bloga klik Do dziś dnia nie wiem co ta kobieta ma z wiedźmą wspólnego, że je tak lubi umieszczać na swoim blogu. Prędzej to ja mam z wiedźmą wspólnego więcej,ponieważ mam garbaty nos :-P . Mniejsza z tymi wiedźmami. Może kiedyś dowiem się o co chodzi z tymi wiedźmami. Pomijając temat wiedźm. Po postach Hexx widać,że pisząc je wkłada w nie serce i zaangażowanie. Recenzje jej  nie są pisane na zasadzie "tutaj już skończe,bo nie chce mi się już pisać." 

2. Poszukiwaczka prowadząca bloga klik Nie dość, że potrafi zaciekawić recenzją kosmetyku to również potrafi człowiekowi poprawić humor. Kiedy mi smutno wchodzę na jej fanpage'a i czytam zamieszczone tam komentarze pod jej postami. Jej odpowiedzi na komentarze są zabawne dzięki nim  mimo,że wcześniej miałam skwaszoną minę na twarzy pojawia się szeroki uśmiech. Niekiedy powodują u mnie reakcję w postaci ataku śmiechu. Jednakże podobno im człowiek częściej się śmieje tym dłużej będzie żył.

3. Angel prowadząca bloga klik ma naprawdę wielkie serducho. Nie chodzi mi tutaj o rozmiary jej organów typu np.serce czy wątroba. Nie wiem nie jestem lekarką nie wnikam w rozmiary organów ;-) . Pojawiające się recenzje pisane są z myślą o czytelniku. Jakiś czas temu udało mi się wygrać w rozdaniu u Angel kosmetyki.Po otrzymaniu przesyłki o której już pisałam. Wspomniałam również  już wcześniej o zapachu  który skrywała paczka. Ten zapach był bardzo subtelny a zarazem zapadał w pamięć. Do dziś zastanawiam się co to były za perfumy którymi została skropiona przesyłka. 

4. Aswertyna prowadząca bloga klik ma duże a nawet bardzo duże poczucie humoru. Jest mistrzem w pisaniu postów z tak zwanym "jajem" czy jak to się mówi :-P . Zainspirowana jednym z jej postów o pokazywanych gatkach przez kobiety które prawdopodobnie nie są tego świadome napisałam post o obgryzaczkach testerów w Rossman. Jak widać posty bardziej doświadczonej blogerki mogą stać się natchnieniem tudzież inspiracją do napisania własnego posta. Nie wiem dlaczego gatki skojarzył mi się z tymi obgryzaczkami testerów.

5. Mama prowadząca bloga klik to kobieta po której nie widać,że ma dziecko. Ponadto po jej blogu widać,że ma na niego pomysł. 

6. Pani Anna prowadząca bloga klik to kolejna blogująca mama. Na swoim blogu pokazuje stylizacje zarówno dla kobiet jak i ich małych synków.  Szczerze polecam tego bloga mamom które nie mają pomysłu jak mogą ubrać synka np. Na jakieś uroczystości rodzinne.

7. Kosmetyczna hedonistka prowadząca bloga klik jej makijaże naprawdę zachwycają. Kiedy widzę jej nowe makijaże za każdym razem w mojej głowie pojawia się myśl" ja też chcę tworzyć takie makijaże".Niestety w tej dziedzinie mam dwie lewe ręce.

8. Lil Oddiette prowadząca bloga klik to właśnie u tej blogerki najczęściej gapię się na różne paletki z cieniami.  Dzięki jej zdjęciom wiem jak kolor danego cienia wygląda na skórze.

9. Skuteczna prowadząca bloga klik to naprawdę miła osóbka. Zauważyłam ostatnio,że jest młodsza ode mnie tylko o rok. Natomiast co do jej bloga widać, że pisząc recenzje pisze je rzetelnie. Nie ukrywa,że otrzymała jakiś kosmetyk w ramach współpracy.

10. Damian czesze prowadzący blog klik przykład blogującego mężczyzny który dodatkowo jest fryzjerem. Dzięki jego postom można się sporo dowiedzieć np.o szczotce tangle teezer. Również można na własne oczy zobaczyć jak działają różne kosmetyki do włosów.


Przedstawiłam wam listę blogów na które zaglądam codziennie. W blogrollu ( po prawej stronie) znajdziecie pozostałe blogi na które zaglądam co drugi-trzeci dzień. Nie oznacza to,że pozostałe blogi są gorsze. 




7 komentarzy:

  1. Ojoj jak miło :) ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że podajesz ulubione blogi, lubie sobie powchodzić i poznać coś ciekawego bo nie zawsze mamokazję na nie sama trafić.
    zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No większość znam więc nie jest ze mną źle... ale do Damiana zaraz skoczę.

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy czyta blogi takie jakie lubi :-) Nie mam nikogo zamiaru zmuszać do czytania tych czy tez innych blogów :-) Każdy ma wolny wybór.

      Usuń
  4. też planowałamtaki wpis ;) ale większości blogów nie znam, zaraz obskocczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób też własny spis blogów :-) Chętnie zobaczę jakie blogi lubisz przeglądać :-)

      Usuń