piątek, 6 grudnia 2013

trochę się pochwalę;-)

Tak jak już wcześniej pisałam aparat się rozleniwił i odmawia współpracy przez co nie mogę dodawać zdjęć robionych przeze mnie.  Jak tylko będę mogła dodam zdjecia robione przeze mnie. Żeby nie było. Koło zamieszczonych zdjeć podaje linki do stron na których je znalazłam.Jednakże z opóźnieniem ( nie ma to jak moja skleroza) wypadałoby podziękować pewnej osóbce za kosmetyki które wygrałam w jednym z jej konkursów. Osobą której dziękuje i to z nie małym poślizgiem jest klik . Na blogu Angel widać jak wielkie i dobre ma serce,skoro stara się i organizuje nie tylko na swoim fanpage'u różnego rodzaju rozdania.

 Nie spodziewałam, że przesyłka będzie aż tak pachnąca. Otwieram paczkę którą dostałam od Angel i nagle czuje taki ładny,delikatny zapach. Jakaś trawka czy jak to się zwie była spryskana prawdopodobnie perfumami. Oto co znalazłam w paczce: 

- Illuminating lip gloss


-Podkład Hean "Studio LIFT"z kwasem hialuronowy

-Potrójne cienie do powiek od my Secret

- Flos Lek -Arnica płyn mineralny dla skóry naczynkowej

-Hean lakier do paznokci



Otrzymałam dwa lakiery do paznokci od Lovely. Pierwszy od lewej oraz drugi od prawej.

Ponadto otrzymałam jeszcze kilka próbek między innymi kremu dyniowego do twarzy. Jeszcze raz dziękuje Angel za kosmetyki .




3 komentarze:

  1. Angel ma seducho, to trzeba jej przyznać :-) widzę floslek....mnie niestety ostatnio uczulil ich dwufazowy plyn do demakijazu oczu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niefajnie skoro cię uczulił. Mnie najbardziej zaskoczyło to,że przesyłka tak ładnie pachniała :-)

      Usuń