środa, 18 grudnia 2013

na kilka dni przed świętami.

Przeglądając różne blogi co chwilę pojawiają się propozycje prezentów. Dziwi mnie trochę jednak to,że gdzie tylko bym nie zajrzała są proponowane kosmetyki. Jak narazie nigdzie nie widziałam posta z np.sprzętem do stylizacji włosów. Przecież kobiety nawet w warunkach domowych stylizują swoje włosy. Drodzy państwo. Nie samymi kosmetykami kobieta żyje ;-) . Oto moje propozycje prezentów: 

1. Suszarka do włosów.

Znam osobiście i lubię produkty Remington. Można ją kupić w sklepie Euro RTV AGD za 79,99 zł. Aktualnie jest w promocji. 

Opis producenta: 


Kupując Remington D5210 Pro-Air zyskujesz:
Dużą suszarkę, idealną gdy masz długie włosy lub często używasz suszarki do ich układania.
2200 W mocy urządzenia dla szybszego i skuteczniejszego suszenia.
3 możliwości ustawienia temperatury dla lepszego dostosowania jej do rodzajów włosów oraz oczekiwanego efektu.
Nawiew zimnego powietrza, który pomoże Ci utrwalić fryzurę, a także zmniejszyć potliwość włosów i skóry głowy.
Funkcję jonizacji, dzięki której włosy stają się miękkie, łatwiej skręcają się i nie elektryzują podczas układania.
Koncentrator, za pomocą którego szybko wysuszysz nawet gęste i długie włosy. Także dzięki niemu skutecznie wymodelujesz włosy np. nawinięte na okrągłą szczotkę.
Dane technicznesuszarka do włosów Remington D5210 Pro-Air



Źródło: http://www.euro.com.pl/suszarki-do-wlosow/remington-d5210-pro-air.bhtml#ixzz2nr8rN2xD

Pamiętajcie,że żadna suszarka nie jest na zawsze. Wiem z własnego doświadczenia, że lepiej w razie czego warto mieć schowaną nawet najtańszą i nie koniecznie najdroższą suszarkę gdzieś w szafie.

2. Prostownica do włosów.

Firmę Babyliss również znam i bardzo lubię . Taką prostownicą  można nie tylko prostować włosy,ale również kręcić loki. Uwaga! W sklepach fryzjerskich jej cena może dochodzić do 500 zł. Sama za nią tyle płaciłam. 

Opis producenta:

Proste włosy dodają elegancji i szyku. Wiele kobiet prostuje włosy za pomocą prostownicy, niektóre Panie wręcz nie wyobrażają sobie poranka bez tego narzędzia. Jeśli szukasz spektakularnego prezentu, który będzie praktyczny ale zarazem sprawi bliskiej osobie wiele radości na co dzień, ten zestaw jest idealny.

Prostownica BaByliss Pro Sleek Expert i lakier do włosów Loral Infinium 3

Prostownica Sleek Expert to najpopularniejsze narzędzie używane przez najsławniejszych fryzjerów. Jest inna niż wszystkie - ma długie płytki, jest bardzo wytrzymała, dzięki tytanowi, który ukryty został w jej płytkach grzewczych. Oprócz tego posiada regulację temperatury i nie niszczy włosów, dlatego bezpiecznie może być używana nawet codziennie. To wspanialy prezent dla kobiet, które marzą o dobrym, solidnym i wytrzymaym narzędziu, a także jeśli Twoja kobieta jest fryzjerką bądź stylistką. Do zestawu dołączyliśmy profesjonalnylakier Loreal Infinium, który mocno i na długo utrwali wyprostowane włosy.
Prostownica posiada gwarancję.

W skład zestawu wchodzą:

 Razem z prostownicą którą kupiłam w mojej miejscowości w sklepie fryzjerskim otrzymałam rękawiczki na palce. Zakłada się je podczas używania prostownicy. Te rękawiczki chronią przed poparzeniem palców. Trochę śmiesznie wyglądają, bo zakłada się je tylko na trzy palce.

3. Szczotki do modelowania włosów.

Szczotki ceramiczne są idealne do modelowania włosów. Dzięki nim można unieść włosy od nasady. Ceramiczne szczotki do modelowania można kupić w zwykłych sklepach. Im mniejsza średnica szczotki tym krótsze włosy można nią modelować.

4. Grzebień do tapirowania.

Lub 

Tego pierwszego grzebienia można używać również podczas nawijania wałków np.tych z rzepem. Cena tych grzebieni jest dość niska. Można je kupić praktycznie w każdym sklepie.

5. Grzebień do rozczesywania włosów kręconych.

 Dzięki niemu kobieta która posiada kręcone włosy nie musi martwić się o to,że rozczesywanie będzie bolesne. Kosztuje w granicach do 10 zł.

6.  Wypełniacz do koka

Dzięki takiemu wypełniaczowi nie trzeba się męczyć w robieniem koka. Jak widać są one dostępne w różnych kolorach oraz mają różne średnice. W H& M można je kupić za około 10 zł.


7. Lokówka do włosów 

Czy już pisałam, że Uwielbiam produkty Babyliss? Taką lokówkę również posiadam i szczerze polecam.  Również kupiłam ją w sklepie fryzjerskim i szczerze,to nie należała do najtańszych, ale warto ją kupić. W zestawie znalazłam te śmieszne rękawiczki o których pisałam wcześniej. Ponadto w instrukcji obsługi jest wszystko przejrzyście opisane jak należy nawijać włosy na lokówkę.

Opis producenta: 

Rewelacyjna lokówka do włosów (BAB2280TTE) renomowanej firmy BaByliss Pro ostożkowym kształcie do kreowania fantazyjnych fryzur.
Powłoka tytanowo-turmalinowa po podgrzaniu staje się naturalnym źródłem jonów ujemnych co sprawia, że w trakcie modelowania zamykane są łuski włosów, włosy są gładsze, bardziej błyszczące, nie elektryzują się a modelowanie jest łatwiejsze i jego efekt dłużej utrzymuje się na włosach.
  • elektroniczna regulacja temperatury
  • powłoka tytanowo-turmalinowa
  • szerokość żelazka od 25 mm do 13 mm
  • podkładka izolacyjna
  • nakładka izolacyjna na palce przeciw oparzeniom
  • obrotowy kabel o długości 2,7 m
  • 230V
Warunki gwarancji:
Produkt objęty jest 12 miesięczną gwarancją realizowaną poprzez wymianę towaru na nowy!
Każdy produkt zakupiony na Hairstore.pl jest oryginalny i fabrycznie zapakowany. Sprzęt jestnowy i posiada podbitą kartę gwarancyjną. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon lub faktura.                                   

 Zaprezentowała tylko kilka pomysłów na prezenty świąteczne. Jak widać nie trzeba obdarowywać ukochanej kobiety po raz setny zestawem kosmetyków . Warunek jest jednak jeden. Trzeba mieć na koncie odpowiedni zasób pieniędzy. Nie kupujcie najdroższych produktów jeśli obawiacie się,że konto może tego nie wytrzymać. Lepiej kupić tańszy  produkt niż potem po świętach głodować lub robić debet na koncie ;-) .

7 komentarzy:

  1. Stożkowa lokówka jest świetna! Miałam okazję pomagać Przyjaciółce podczas układania włosów i byłam oczarowana :) Sama z BaByliss bardzo lubię sprzęt i po raz kolejny zainwestowałam w dobrą suszarkę, wybrałam model bez dyfuzora bo zależało mi na innych parametrach ale myślę, że taki sprzęt to podstawa przy dłuższych włosach.

    A najlepsze podsumowanie to ostatnie zdanie "Lepiej kupić tańszy produkt niż potem po świętach głodować lub robić debet na koncie ;-)" brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrzuć weryfikację obrazkową podczas komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weryfikacja wyrzucona :-) Dziękuję, że mi o niej napisałaś :-) Nawet nie zauważyłam, że ją mam :-P . Natomiast co do tego ostatniego zdania. Sama czuję się chora gdy muszę wydać więcej niż zaplanowałam. Nie rozumiem ludzi którzy zaciągają kredyty na święta tylko po to żeby jak to moja mama mawia"zastaw się a postaw" .Jednak to już jest wybór ludzi czy zrobią debet na koncie ,zaciągną kredyt czy powstrzymają się przed zakupami które nie są na ich kieszeń.

      Usuń
    2. Z weryfikacją jest tak, że jedynie osoby komentujące ją "widzą" a dla samego Autora jest ona niewidoczna dlatego pomyślałam, że dam znać ;)
      Dla mnie to bardzo mądra i dojrzała myśl, która zbyt rzadko jest spotykana. Ostatnio miałam okazję rozmawiać z kilkoma znajomymi i usłyszałam, że karty jakoś się spłacą.... Dla mnie to niedopuszczalne, nie potrafię wydawać więcej niż mam, czy mnie na to stać. Lubię poszaleć, nie powiem, lecz wszystko w granicach rozsądku :)
      Moja ciotka dla przykładu co roku bierze spory kredyt (który spłaca przez ponad rok!) tylko po to, by jechać gdzieś na 10-dniowy urlop "do ciepłych krajów", by poleżeć tam przy basenie....
      Wiem, że każdy lubi coś innego ale to dla mnie...

      Usuń
    3. Jeszcze raz dziękuje za poinformowanie mnie o niej:-) .

      Usuń
  3. Każdy kto pragnie otworzyć swój salon ważne jest aby zaopatrzył go w akcesoria fryzjerskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Szukam ciekawych pomysłów na prezent. Czy możecie coś polecić z zakresu AGD ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń