niedziela, 12 stycznia 2014

wyszukiwane słowa kluczowe na moim blogu

Wyszukiwane słowa kluczowe

WpisLiczba wyświetleń
jak zdezynfekować lyzeczke unny
2

oferta sieci biedronka od 13 .01 2014
2

lyzeczke unny przed zabiegiem nalezy
1

Dziś tak z ciekawości zajrzałam w wyszukiwane słowa kluczowe i trochę się zdziwiłam.Dlaczego? Środkowa pozycja w wyszukiwanych słowach" oferta sieci biedronka od 13.01 2014 "Musiałam kogoś mocno zawieść, ponieważ w żadnym poście nie pisałam o Biedronce( chociaż jestem uzależniona od coli i to właśnie tam się w nią zaopatruje) .Mimo to żaden post nie zawierał ulotek reklamowych Biedronki. Nie wiem jakim cudem google lub cokolwiek innego sprowadziło kogoś na mój blog.Ten ktosik musiał być mocno zdesperowany,bo aż dwa razy wyświetlał a przynajmniej próbował wyświetlić aktualne oferty Biedronki na moim blogu. Przykro mi.Nawet ja sama nie wiem co teraz w swojej ofercie będzie miała Biedronka. Nie znoszę ich ulotek reklamowych do domu i nie przeglądam z zapałem.Jak już wcześniej wspomniałam ja tam chodzę jedynie po colę.

Natomiast co do dezynfekcji łyżeczki unny. Ja moją łyżeczkę unny dezynfekuję specjalnym preparatem w sprayu do dezynfekcji sprzętu fryzjerskiego.Może i nie powinnam nim jej dezynfekować ,ale przynajmniej mam pewność że nic na niej nie "zamieszkało"i po dezynfekcji mogę jej spokojnie użyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz