środa, 2 kwietnia 2014

Nagroda już u mnie

Nic o tym nie pisałam,ale jakiś czas temu brałam udział zorganizowanym przez kliku klik. Udało mi się wygrać zestaw numer 2 dzięki mojej wrodzonej wredocie:-) . Długo na przesyłkę z wygranymi kosmetykami nie musiałam czekać. Dziś już w moich łapkach pojawiła się duża biała koperta w w niej:

Takie oto kosmetyki:

- Wosk do depilacji twarzy, Velvetic
- Hypoalergiczny wosk do depilacji, Velvetic
- Maseczka nawilżająca ogórkowa z glinką, Laura Conti
- Balsam do ust Cola, Laura Conti
- Żel pod prysznic, Balea 

Ponadto otrzymałam również cztery próbki kosmetyków. Natomiast to co najbardziej mnie rozczuliło tuż po otworzeniu koperty to gumka do mazania w kształcie zebry.Kiedy ją zobaczyłam, to wyrwało mi się głośne"ojejuuu..."a potem głośny śmiech.

Po przeczytaniu liścika, który zostawiłam sobie na pamiątkę też przez chwilę śmiałam się.

Kuno moja kuno.Czy ty o tym wiesz,że ja ciebie lubię jak zwierza zwierz? ( bez podtekstów proszę) To tylko moja dziwna twórczość;-) .




6 komentarzy: