poniedziałek, 26 maja 2014

maseczka ziaji z kozim mlekiem-tania i skuteczna

Kiedyś w końcu muszę napisać nowy post a raczej recenzję jakiegoś kosmetyku. Nie wiem czy to przez słońce czy przez coś innego nie potrafiłam się zmusić do napisania recenzji która miałaby ręce i nogi jak to mówiła moja mama kiedy musiałam wykonać rysunek na stylizację w domu. Dziś jednak nie będę pokazywać wam moich rysunków twarzy. Tak szczerze,to został mi tylko jeden. Reszta posłużyła jako rozpałka w piecu. Może kiedyś pokażę wam ten jeden rysunek.

Jak tytuł posta wskazuje dziś napiszę kilka słów o maseczce Ziaji z kozim mlekiem. Przepraszam,że zdjęcie z internetu,ale lenistwo nie tylko mnie,ale również mój telefon złapało i nie dość,że aparat szwankuje,to nie docierają do mnie smsy.

Teraz jednak wracając do tematu maseczki.

Opis producenta:

Skutecznie nawilża, wygładza i uelastycznia skórę dając uczucie relaksu. Przywraca jej świeży, zdrowy wygląd.Stymuluje proces regeneracji naskórka. Wyraźnie spłyca zmarszczki i skutecznie zapobiega powstawaniu nowych. Intensywnie odżywia i zapobiega nadmiernej utracie wody. Profilaktyka zmarszczek: kompleks składników koziego mleka, witaminy A i E, prowitamina B5 (D-panthenol). Wskazania: polecana do cery suchej i skłonnej do zmarszczek.

Skład:

Aqua (Water), 

Glycerin, 

Glyceryl Stearate, 

PEG-100 Stearate, 

Octyldodecanol, 

Cetyl Alcohol, 

Titanium Dioxide, 

Polyacrylamide, 

C13-14 Isoparaffin,

 Laureth-7, 

Lactobacillus/Milk Solids/Glycine Soja (Soybean) Oil Ferment, 

Cyclodextrin, 

Panthenol, 

Retinyl Palmitate, 

Tocopheryl Acetate,

 Methylparaben, 

Ethylparaben, 

Butylparaben,

 Propylparaben,

 Isopropylparaben, 

Potassium Sorbate, 

Diazolidinyl Urea, 

Parfum (Fragrance), 

Linalool, 

Butylphenyl Methylpropional, 

Citronellol, 

Hexyl Cinnamal, 

Geraniol, 

Eugenol,

 Benzyl Salicylate, 

Alpha-Isomethyl Ionone, 

Citric Acid 

Co ja sądzę o tej maseczce?

Co prawda jeszcze nie mam widocznych zmarszczek,ale po zastosowaniu tej maseczki zauważyłam,że moja cera jest delikatnie rozświetlona a cera jest naprawdę nawilżona. Inne maseczki które do tej pory używałam nie zadawalały mnie wystarczająco.Jedna saszetka maseczki Ziaji z kozim mlekiem wystarczyła mi na jakieś trzy razy. Ma ona jak dla mnie dość gęstą konsystencję i przyjemny zapach-taki mleczny. Zapachem przypomina krem nivea. Maseczka ma biały kolor. Ponadto dość łatwo można zmyć ją z twarzy. Cera po jej zastosowaniu jest delikatna w dotyku. Obecnie w łazience mam już trzecią saszetkę z ową maseczką. Czytałam opinie innych dziewczyn,że ta maseczka wysuszyła im cerę. U siebie wysuszenia cery po niej nie zauważyłam. Maseczkę kupuje w Leclerc za złoty ileś. 

Ziaja ma serię kosmetyków z kozim mlekiem. Jak narazie przetestowałam tylko maseczkę,ale może kiedyś skuszę się na jakieś inne kosmetyki z tej serii :-) .

1 komentarz:

  1. Miałam krem - Ziaja kozie mleko i byłam również zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń