wtorek, 6 maja 2014

Promocje w Rossman

Bardzo długo nic nie pisałam,ponieważ dość dużo  działo się w moim życiu.

Przechodząc jednak do właściwego tematu.Wczoraj byłam w dwóch Rossmanach.W pierwszym nic nie kupiłam,ponieważ zniechęciły mnie tłumy kobiet.Oczywiście zapomniałam,że jest promocja na między innymi lakiery do paznokci. Moja ciekawość zwyciężyła, bo jak to tak być w Rossman i nie zobaczyć czy mają jakieś promocje na plastry do depilacji?Niestety do półki z plastrami nie udało mi się dostać. Jednak to co zobaczyłam co jedna z kobiet zrobiła z lakierami muszę przyznać,że trochę mnie zdziwiło.Co kobieta zrobiła?A no,to że testowała i to przy nie małej liczbie kobiet kolory lakierów na swoich paznokciach.Z tego co widziałam,to była tylko jedna dziewczyna z obsługi przy stoisku z lakierami i akurat doradzała przy wyborze odżywki do paznokci jakiejś młodej dziewczynie. Dziwne jak dla mnie również było to,że nie było widać ani jednego ochroniarza.Jak nie ma promocji,to chodzą krok w krok za potencjalną klientką.Po tym co zrobiła ta pani z lakierami stwierdziłam,że nigdy więcej nie kupię lakierów do paznokci w Rossman ani w żadnej innej drogerii. Ciekawi mnie jednak czy ta kobieta kupiła te lakiery czy też nie.

W drugim Rossmanie skusiłam się tylko na ten szampon,ponieważ był na promocji i kosztował niecałe 7 zł.

 źródłoSchauma szampon z passiflorą.

3 komentarze:

  1. Stosowałam ten szapom - zapach bardzo ładny ale działanie niezbyt przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio też mam drogeryjny szampon.... hehhhh co profesjonalne to profesjonalne! Niedługo postaram sie zrecenzować go.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię profesjonalne kosmetyki,ale ceny niektórych są naprawdę wysokie niestety :-\

    OdpowiedzUsuń