sobota, 12 października 2013

bluzy od STREET CATS

Wiem,że blog miał być tylko o kosmetykach lub o tym co dzieje się z włosami podczas różnych zabiegów. 

Kiedy jednak całkiem przypadkowo znalazłam fanpage STREET CATS,to od pierwszego wejrzenia zakochałam się w ich bluzach. Fakt. Bluzy kosztują około 130 zł za jedną sztukę,ale warto tyle wydać. STREET CATS ma naprawdę bardzo duży wybór wśród napisów na bluzach.Ponadto firma jest gotowa zrealizować prywatne pomysły i projekty. Dzięki temu nie musimy biegać po mieście,aby znaleźć kogoś kto nadrukuje nam nasz pomysł na bluzę.Bluzy od STREET CATS są dostępne w różnych rozmiarach a sama firma naprawdę   w ekspresowym tempie odpisuje na wiadomości prywatne. Niestety  STREET CATS nie posiada sklepu on-line. Dlatego zamieszczam link do ich fanpage'u na facebooku.https://www.facebook.com/StreetCatsClothing?hc_location=stream


Bluzy z napisami " Paris" oraz "Bonjour" są wprost idealne dla dziewczyn które są zauroczone lub zakochane we Francji, Paryżu,wieży Eiffla oraz uwielbiają całą tą wprost magiczną atmosferę która otacza już wcześniej wspomniany przeze mnie Paryż.

 Bluza w róże. Czyż nie jest cudowna? Bluza idealna dla romantyczek.  Róże znajdujące się na tej bluzie przypominają mi prawdziwe. Odrazu w mojej głowie pojawia się krzew pełen kwitnących róż. Natomiast mój nos przypomina sobie ten cudowny zapach  który wydobywa się z płatków róży.

Na koniec chciałabym wam pokazać dwie wisienki na torcie. Kiedy je zobaczyłam najpierw pojawił się uśmiech na mojej twarzy a potem zapaliły się takie malutkie lampki w mojej głowie z napisami "są świetne!" oraz "chyba kogoś namówię, żeby mi je kupił".


 Te dwie bluzy są wprost idealne dla dziewczyn które są pewne siebie, mają "cięty język" oraz nie boją się ataku starszych ludzi lub osób które są oburzone napisem znajdującym się na bluzie.  Mając na sobie takie bluzy możecie być pewne, że nie przejdziecie niezauważone na ulicy ;-) .

Podsumowując:

STREET CATS tworzy bluzy z myślą o kobietach. Jak widać nawet dzięki bluzie możemy pokazać co nam chodzi po głowie. Napewno każda z kobiet która odwiedzi fanpage STREET CATS na facebooku znajdzie idealną bluzę dla siebie.

Tak więc czym prędzej się zbierajcie i na fanpage STREET CATS uderzajcie ;-) 

Post powstał za zgodą firmy STREET CATS. Zdjęcia jak widać są własnością wcześniej wspomnianej firmy.  STREET CATS nie zapłacił mi za pozytywne pisanie o ich bluzach. To jest tylko i wyłączne moje zdanie.Zakaz kopiowania treści oraz zdjęć z tego postu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz