wtorek, 22 października 2013

Original Source-bardzo smakowicie

Original Source znają chyba wszyscy. Firma ta powstała w 1996 roku. Fanpage znajdziecie pod tymi linkami: https://www.facebook.com/originalsourcepl 



Original Source posiada również stronę internetową.http://www.originalsource.pl Na tej stronie znajdziecie informacje między innymi gdzie można kupić żele i płyny do kąpieli.

 Jak widać na zamieszczonym zdjęciu produkty Original Source zostały wyróżnione Laurem Konsumenta.

Za co ja uwielbiam żele i płyny do kąpieli tejże firmy? Wszystkie ich produkty pachną tak smakowicie. Chociaż nie miałam wszystkich, ale mam dwa ulubione. Są nimi:płyny do kąpieli malina i wanilia oraz czekolada. Kąpiel z taki płynami jest niezwykle przyjemna i aromatyczna. Zapach tych produktów jest tak smakowity,że bardzo często mam ochotę wypić trochę płynu do kąpieli z butelki. Każda kobieta napewno wybierze swój ulubiony produkt Original Source i będzie mu wierna.

Moim zdaniem firma mogłaby pomyśleć o dodanie do swojej oferty peelingów oraz balsamów do ciała. Byłoby to świetne uzupełnienie pielęgnacji ciała dla osób które są wierne Original Source.

Już was nie zatrzymuje, ale jeszcze jedno. Uwaga. Do 24.10 w Rossman można kupić 2 żele Original Source za 10 zł. Tak więc kto nie wiedział lub zapomniał a chce zrobić małe zapasy niech spieszy. Odsyłam was również na fanpage Original Source. Dzięki niemu będziecie na bieżąco ze wszystkimi wydarzeniami oraz promocjami.

Zdjęcie użyte w poście jest własnością Original Source. Zakaz kopiowania treści oraz zdjęcia.

1 komentarz:

  1. Nie słyszałam o tych żelach i płynach ;)
    pozdrawiam obserwuje i zapraszam do siebie serdecznie ;)

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń