środa, 23 października 2013

Srebrno-Złota biżuteria

Jesień to dla jednych czas nauki,natomiast dla innych czas do przemyśleń. Dla mnie to czas buszowania w internecie, szukania ciekawych fanpage'ów na facebooku. Oczywiście jak to ja nie opuszczę fanpage'a bez polubienia kiedy coś przyciąganie mój wzrok. Tak tak:-) . Zgadliście. Znowu znalazłam interesujący fanpage. Napewno jego zawartość przykuje na stałe teraz nie tylko mój wzrok. Najpierw jednak zamieszczę do niego link. https://www.facebook.com/SrebrnoZlota?fref=ts

Znajdziecie tutaj naprawdę śliczną biżuterię,czyli to co tuż obok ubrań,kosmetyków oraz butów kobiety uwielbiają najbardziej. Srebrno-Złota biżuteria posiada również sklep on-line http://www.srebrno-zlota.pl/ możecie tutaj najpierw obejrzeć świecidełka a następnie je kupić. Strona jest naprawdę przejrzysta. Nie musicie szukać wzrokiem gdzie jest tak zwany"koszyk". Znajduje się on tuż pod napisem Srebrno-Złota... Dodatkowo pokazuje nam ile jest przedmiotów w nim oraz ile one łącznie kosztują. Teraz trochę przyjemności dla oka.


Pierścionek zaręczynowy oraz obrączki ślubne. Co prawda ceny nie są niskie,ale przecież ślub bierze się tylko raz. Nie wiem jak jest z paniami, ale mi jeszcze się nie spieszy do ołtarza:-) . 



Na koniec przedstawia wam moje propozycje na prezenty. Broszka oraz wisiorki to bardzo,że tak to ujmę  bezpieczny pomysł na prezent,gdy nie przychodzi nam nic innego do głowy. Przecież nie kupimy np.dwóch par rajstop kobiecie lub nastolatce która interesuje się modą. Po jakimś czasie w rajstopach pójdzie oczko i będą nadawały się tylko do śmieci. Natomiast biżuteria zakupiona w sklepie on-line do którego zamieściłam link można łączyć z różnymi ubraniami. Obdarowana osoba nie będzie okazywała wymuszonej radości a my będziemy mieć pewność,że prezent tuż po naszym wyjściu nie zostanie wrzucony na sam spód szuflady.

Narazie odsyłam was na fanpage Srebrno-Złotej biżuterii a ja lecę szukać w miarę bogatego chłopaka żebym mogła przynajmniej wykupić połowę biżuterii dostępnej w sklepie. Tak na serio idę powzdychać do zdjęć tej zniewalającej biżuterii ,do sklepu on-line.

Zdjęcia użyte w poście są własnością sklepu Srebrno-Złota biżuteria. Zakaz kopiowania zdjęć oraz treści.



3 komentarze: